Hozd magad formába!

Úristen! Már majdnem vége a márciusnak, és még mindig fix, hogy a karácsonyi zsírpárnácskákkal nem jelenhetek meg a strandon! Persze, eddig teljesen rendben voltak a combjaink, amíg a farmer kordában tartotta őket és a nagykabát eltakarta a ruha alatt megbúvó titkokat, de most már itt az ideje, hogy formába hozzuk magunkat tavasz végére és büszkén, magabiztosan viseljük a falatnyi bikiniket, bezsebelve az elismerő pillantásokat. A Classsy segít nektek pár tippel, hogy hogyan is hozzátok formába magatokat egészségesen és biztonságosan!

diet-drink-fitspo-healthy-Favim.com-1478575avocado-drink-fitness-food-Favim.com-1489672drink-fit-fitness-girl-Favim.com-1497088 1. Igyál Meg!

Minden fogyókúra alapja a sok folyadék. Ez viszont semmiképpen nem jelentheti a cukros gyümölcsleveket, vagy a szénsavas üdítőket. A legfontosabb, hogy megigyunk napi 3-4 liter vizet, hiszen ez segít az anyagcserénkben és abban is, hogy fittek és energikusak maradjunk egész nap. Emellett bőrünket is ápolja és hidratál. A víz mellett viszont van számos más ital is, amely nemcsak, hogy nem hizlal, de még segíti is a fogyást és méregtelenítést! Ilyenek a cukor nélküli gyümölcsturmixok és smoothiek, amelyeket zöldségekkel is felturbózhatsz. Emellett a zöld tea(cukor nélkül!) az egyik leghatékonyabb méregtelenítő és fogyasztó ital, amely finom is és megnyugtat, ha stresszes lennél a csokihiánytól. Végül, de nem utolsó sorban jó hírünk van a kávéimádóknak, ugyanis a fekete kávé (cukor-, tej- , és tejszín nélkül) is segíthet abban ,hogy formába hozd magad.

Tehát, összefoglalva mondj le nyárig a cukros üdítőkről és válassz inkább ebből a listából:

  • 3-4 liter víz naponta
  • gyümölcsturmix
  • smoothie(zöldséges és gyümölcsös egyaránt)
  • zöld tea
  • fekete kávé

 

body-classyblog-fit-fitness-Favim.com-807122fit-fitness-health-healthy-Favim.com-1526942 2. Mozdulj Már!

Testmozgás nélkül nem beszélhetünk eredményes és hatásos fogyásról egyben, úgyhogy ez elkerülhetetlen, hogyha szeretnél bombaformát a nyárra. A jó hír viszont, hogy a testmozgás lehet szórakoztató is, és biztos, hogy jobban fogod magadat érezni utána. Csak is kizárólag elkötelezettségre lesz szükséged ennek a pontnak az elvégzéséhez. Ehhez egy korábbi cikkünkből inspirálódhatsz! Viszont, ahhoz, hogy eredményes legyen és tényleg sikerüljön rövid idő alatt elérni a célodat, fontos, hogy előre megtervezd, hogy mikor és mennyi időt kell edzéssel töltened!

Az edzés formáit variálhatod is, vagy csinálhatsz egy fajta sportot is két hónapig. Járhatsz edzőterembe Aerobic, Spinning, TRX, Zumba, Hot Iron órákra, vagy csak simán konditerembe, de, ha nem bírja a pénztárcád, akkor maradhatsz a reggeli vagy esti futás mellett is a szabadban. Továbbá a folyamatos edzés mellett szórakoztató sportokat is űzhetsz, úgy, mint biciklizés, falmászás, túrázás, vagy squash. Bármit is csinálsz reggelente beleférhet minden nap 100-200 felülés az izmos hasért is! (A fogyás még hatékonyabb, ha a melegítőnadrág alatt bekened narancsbőr eltávolító krémmel a lábadat és betekered fóliával)

abs-breakfast-colorful-dream-body-Favim.com-1521762body-fitspo-food-healthy-Favim.com-1513939food-fruits-healthy-lunch-Favim.com-1494621 3. Mit egyek?!

Szívesen mondanám, hogy ha betartod az első két pontot, akkor ehetsz, amit csak akarsz, de nem akarok hazudni, ugyanis szeretném, ha mindenkinek segítene ez a cikk. Vannak persze olyan emberek is, akik szerencsésebbek és ezért étkezésükön nem kell változtatniuk, de én magamból kiindulva tudom, hogy nem mindenki ilyen. Tehát, egyértelműen tilos a chips, az olajos magvak és vissza kell fogni a pizza- és tésztaevést is. Mi maradt?!
Ha valóban szeretnéd elérni a kitűzött célodat, hogy bombaformád lesz és nem csak izmosodni szeretnél kicsit, akkor sajnos a szénhidrátbeviteledet nagy mértékben csökkentened kell. Ha szendvicset szeretnél enni, akkor egyél barna kenyérrel, de reggelire inkább ajánlom az omlettet sovány sonkával vagy a gyümölcsös cukor nélküli müzlit, esetleg saját készítésű almás müzliszeletet, vagy alacsony zsírtartalmú gyümölcsös joghurtot.
Ebédre a tészták és a pizza helyett sovány húsok, kevés olajban sütve salátával, vagy zöldséges levesek ajánlottak.
Ami pedig a legfontosabb, hogy este ne kezdj el mindent magadba tömni a hűtőből! A legjobb ha lefekvés előtt 2-3 órával eszel utoljára valami igazán könnyű menüt, például egy gránátalmát, ami laktató és zsírégető hatású is egyben.
A továbbiakban pedig figyeljétek az oldalt egészséges receptekért!

Kommentek